Seo paslaugos ar Google reklama? Kas geriau?

Seo paslaugos ir Google Adwords ką reiktų žinoti?

Vienas dažniausias verslo klientų klausimas besirenkant šias dvi reklamos rūšis. Tad šiandien norime pasidalinti savo įžvalgomis kuo skiriasi ir kuo tuo pačiu panašūs šie reklamos metodai, ir ką mums tai gali duoti?

Seo paslaugos yra skaitmeninės rinkodaros visuma – apimanti ne vieną šaką. Tai įvairiapusiškai tinklapių nustatymas ir optimizavimas paieškų sistemoms ir klientams, siekiant didžiausio efekto nemokamoje paieškoje. Seo paslaugas paprastai sudaro įvairios duomenų analizės 0 tai vadinama seo auditu. Jo metu ieškomos ir taisomos tinklapio silpnos vietos. Dažniausiai jos būna dėl netvarkingų pačių svetainės failų, kartais gali būti nesukurti vidiniai meta aprašymai, kurie lemia paiešką pačioje Google sistemoje. Į tai galime įtraukti ir kūrybinius rašomus tekstus vartotojams tiek pačio puslapio viduje, tiek kituose išoriniuose portaluose renkant nuorodas ( backlinks). Kartais išnaudojami net ir tokie dalykai kaip socialiniai tinklai Instagram, Youtube, Facebook ar LinkedIn. Tai yra ilgalaikis investavimas į tinklapio žinomumą, didžiausias pliusas yra tai, jog sėkmingai užbaigus reklamos kompaniją, už gaunamą srautą į svetainę Jums nereikės mokėti. O kiek laiko laikysis pozicijos taip pat smarkiai priklauso nuo konkurentų veiksmų.

Google Adwords reklama yra mokami paspaudimai paieškų viršuje, arba reklaminiuose baneriuose, video kurie pažymėti reklama. Jos panašumas su SEO paslaugomis yra tai, jog abiems reklamoms reikalingas vartotojui draugiškas ir gerai veikiantis puslapis. Taip pat yra panašumų atliekant atliekant raktažodžių tyrimą. Tačiau čia reikia tiesiog protingai pasirinkti ir susidėlioti strategiją, o jų yra nemažai. Vienas efektyviausių ir agresyviausių metodų: remarketingas – kuomet „persekiojamą” prarastą klientą iš svetainės kitose naršomose svetainėse iki keletos dienų.  Kalbant paprastai mokama už kiekvieną reklamos paspaudimą, kuris priklauso nuo konkurencinės aplinkos. Tai yra, kuo daugiau žmonių nori reklamuotis – tuo ji tampa brangesnė. Tad šiuo atveju reikalingas detalus marketingo biudžeto planas, tačiau rezultatai matomi čia ir dabar. Taip pat kitas Google Adwords privalumas tai, jog galite nesunkiai išmatuoti investicinę grąžą, ko užsakant seo paslaugas praktiškai neįmanoma atlikti.

Jeigu yra galimybės ir biudžetas, geriausiai abu šiuos dalykus suderinti, tuomet jie vienas kitą papildo. Įsivaizduokime prekiaujate kokiomis nors prekėmis, Jūsų įmonės skelbimas yra puslapio viršuje tarp banerių, tačiau kartu atsiranda ir tarp nemokamų paieškos rezultatų. Tuomet dvigubai padidėja paspaudimo galimybę bei didinate žinomumą.

Related Posts