Šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje užversti krūvos reklamų ir skelbimų vis dar svarstome – ar reklamos agentūra yra tai, ko reikia kiekvienam verslui? Dideli ir jau gerai visiems žinomi verslai pasakys, kad taip. Be reklamos pasiekti didelį žinomumą, užsitarnauti klientų pasitikėjimą bei plėsti savo verslą yra tiesiog neįmanoma. Tačiau ar reklamos agentūra yra tokia būtinybė ir ką ji gali pasiūlyti įmonėms?
Reklamos agentūra: visos paslaugos vienoje vietoje
Nors yra reklamos agentūrų, kurios koncentruojasi tik į tam tikras reklamos paslaugas, tačiau daugumą jų stengiasi apimti visas sritis. Tai suteikia galimybę klientui išbandyti daugiau reklamos formų neieškant papildomų rankų. Reklamos agentūra dažnai siūlo pagrindinius šiandienos kanalus: Google reklama, socialiniai tinklai, SEO ir visa ko pagrindas internetinės svetainės sukūrimas. Šie pagrindiniai akcentai padeda užtikrinti, kad jūsų verslas bus matomas visur ir visada.
Reklamos agentūra kiekvienam verslui parinks tinkamiausias reklamos variacijas priklausomai nuo kelių faktorių: koks reklamos tikslas, koks reklamai skiriamas biudžetas, kokia yra šios srities konkurencija, ar tai yra lokalus, ar ir toliau esančius klientus galintis aptarnauti verslas. Atsižvelgus į šias dalis, reklamos agentūra sukurs tokį planą, kuris bus veiksmingas ir efektyvus siekiant išsikeltų tikslų. Kuo verslas yra išsiplėtęs labiau (pavyzdžiui, siūlo siuntimą visoje Lietuvoje), tuo skaitmeninė reklama jam yra naudingesnė – tai vienas paprasčiausių būdų pasiekti žmones bet kuriame pasaulio kampelyje.
Kada rinktis į vieną sritį koncentruotą reklamos agentūra?
Nors kalbėdami apie reklamos agentūrą dažnai įsivaizduojame, kad jie teikia visas galimas paslaugas, yra keletas skirstymų, kuriuos reikėtų žinoti prieš kreipiantis į juos. Reklamos agentūra gali būti skirta skaitmeniniam marketingui, tradicinei reklamai (pavyzdžiui, televizinė, radijo stočių ar fizinės spaudos reklama) arba kombinuoti abu šiuos variantus. Nors skaitmeninės reklamos agentūra yra paklausesnė šiais laikais, pamiršti fizinės ar tradicinės reklamos nereikėtų – vieniems prekiniams ženklams tai vienintelis būdas pasiekti savo tikslinę auditoriją.
Taip pat reklamos agentūra gali koncentruotis ir siauriau – pavyzdžiui, tik į kelias skaitmenines reklamos formas. Dažnai tai būna Google reklama bei socialinių tinklų reklama. Tačiau taip pat populiaru yra tik kurti internetines svetaines ar jas optimizuoti (SEO).
Nors tokia reklamos agentūra ne visada galės pasiūlyti visus jūsų norimus išbandyti kanalus ir variantus, kartais tokios koncentruotos agentūros gali būti naudingos. Kodėl? Jose dirba savo srities profesionalai, kurie domisi naujovėmis ir gilina savo žinias bei patirtis šiose srityse. Arba jeigu jūs jau vykdote savo reklamos komunikaciją ir jums tik reikia vienos srities specialisto. Tačiau net ir tokiais atvejais dažnai pasirenkama reklamos agentūra, kuri gali padėti iškilus kitiems nesklandumams ar atsiradus didesniems poreikiams.