Nusprendėte savo verslą reklamuoti Google sistemoje? Dalinamės patarimais:

Reklama Google paieškų sistemoje

Manau sutiksite, jog kiekvienas verslas siekia uždirbti kuo daugiau pelno. Tai padaryti galima tik generuojant naujus klientus ir tuo pačiu išlaikant esamus. Dauguma verslų, šiais laikais keliasi į internetą, ir kovoja dėl internetinio srauto.  Galime rasti įvairių reklamos formų, norint garsinti Jūsų svetainę, tačiau šiandien pakalbėsime apie vieną efektyviausių sprendimų, tai yra Google reklama. Kuri susideda iš daugelio dalykų, kaip reklaminiai baneriai, skelbimai, SEO paslaugos bei kita. Pasidalinsime keletą patarimų, jei nusprendėte vystyti savo reklamos strategiją.

Prieš investuojant pinigus į reklamą pravartu žinoti:

  • Jog Jūsų puslapis yra priimtino dizaino vartotojui, greitai funkcionuoja ir “nelūžinėja“. Tinklapyje turi būti kuo daugiau informacijos, tiek apie Jus, tiek apie prekes ar teikiamas paslaugas. Priešingu atveju, net ir nusipirkus Google reklamą, vartotojas pamatęs seną – 2008 metų pusiau veikiantį dizainą, tiesiog pabėgs. Patikėkit mumis, tai labai svarbus dalykas tiek pardavimų atžvilgiu, tiek įvaizdžio.
  • Norint maksimalaus teigiamo efekto iš Google reklama paslaugos, Jums reikia savo puslapį optimizuoti paieškų sistemoms (SEO – Search Engine Optimization). Šie du dalykai vienas kitą papildo: įsivaizduokite, ieškote grindjuosčių savo namams, viršuje matote mokamus skelbimus, tačiau norite paieškoti daugiau internetinių parduotuvių, ir vėl matote puslapį, kuris buvo viršuje prie skelbimų. Taip paieškos lape užimate dvi pozicijas iš karto! Tuo pačiu didėja ir paspaudimų konversija!
  • Atsiperkamumas. Vienas svarbiausių dalykų, išleisti turimą biudžetą reklamai gali kiekvienas, tačiau jog jis neštų didžiausią atsiperkamumą, toli gražu gali ne kiekvienas. Vienas svarbiausių dalykų paspaudimo kaina, kurią rasti galite Google Keyword planner įrankyje. Čia matysite ir savo konkurentus, bei kitą reikalingą informaciją.
  • Jei esate naujokas, būtinai pasirinkite reklamos partnerius. Tokiu atveju savo reklamos biudžetą panaudosite optimaliai ir veiksmingai. O gaunamos konsultacijos atneš tik papildomos naudos.

Kaip pasirinkti reklamos agentūrą, kuri padėtų su Google reklama klausimais?

Paprasčiausia pasitikrinti su kokiais klientais agentūra dirba, ir kokie yra Jų rezultatai. Ar jie randami pagal esamus raktinius žodžius. Būtina skaityti atsiliepimus internete, pasiklausti pažįstamų verslo atstovų dėl rekomendacijų. Na, o paprasčiausias būdas, susitikti su atstovais išgerti puodelį kavos ir aptarti galimybes, norus bei lūkesčius.

Labai svarbus dalykas besirenkant, jog gautumėte pilną aukščiausio lygio pagalbą dėl SEO, ar Google Adwords klausimų. Kadangi pradžioje jų tikrai bus nemažai.

Taip pat svarbu yra informacinių technologijų žinios ir programavimas. Rinkitės agentūrą, kuri turi savo programuotojus ir gali padėti iškilus bėdai. Jeigu samdysite atskiras agentūras, gali kilti nesutarimų ir vėlavimų atliekant techninius darbus.

 

Related Posts